Fafa’s -ravintola nyt Jumbossa

Jumbon 1. kerroksen ravintolamaailmaan aukesi 18.1. uusi tulokas Fafa’s.

Lue lisää…

Jumbo Sinulle -uudistushanke valmistui

Kauppakeskuksessa vuoden 2017 aikana toteutettu Jumbo Sinulle -uudistushanke toteutti asiakkaiden toivomia tilauudistuksia.

Jumbo sinulle -hankkeessa uudistettiin muun muassa kauppakeskuksen WC-tilat, parannettiin autoilijoiden ja jalankulkijoiden opasteita, uudistettiin pääsisäänkäynnit viihtyisämmäksi, sekä vaihdettiin sisävalaisimet energiaa säästävään LED-valaistukseen.

Lue lisää…

Kekäle avaa Jumbossa keväällä 2018

Jumbon muodin tarjontaan saadaan jälleen vahvistusta maaliskuussa 2018, kun suomalainen Kekäle avaa myymälän kauppakeskukseen.

Kekäleen valikoimaan kuuluu yli sata kotimaista ja kansainvälistä merkkiä naisille, miehille ja lapsille. Kansainvälisistä huippubrändeistä edustettuina ovat mm. Gant, Tiger Of Sweden, Hugo Boss, Gerry Weber ja Ted Baker.

Liike avautuu Stockmannin päätyyn, Emotionin viereen.

Lue lisää…

Spirit Store & Click Shoes pop up -myymälä Jumboon

Spirit Store & Click Shoes pop up -myymälä avasi 22.9. Jumbon 1. kerroksessa, entisessä Seppälän tilassa.

Pop up -myymälän tarjonnassa on trendikkäitä kenkiä, vaatteita sekä asusteita.

Lue lisää…

Jumbo Suomen suurin kauppakeskus

Jumbo oli jälleen vuonna 2016 myynniltään Suomen suurin kauppakeskus jo viidettä vuotta peräkkäin.

Vuoden 2016 kokonaismyynti nousi 413,7 miljoonaan euroon, eli kasvua edellisvuodesta kertyi 4,4 %. Kävijämäärät kasvoivat 11 % ja kaikkiaan kävijöitä oli vuoden aikana lähes 11,8 miljoonaa.

Vuoden 2016 aikana Jumboon avattiin yhteensä 15 uutta myymälää, ravintolaa ja kahvilaa. Liikevalikoimaa kehitetään Jumbossa vahvasti asiakkaiden toiveita kuunnellen ja vuoden aikana avattujen uusien liikkeiden joukosta löytyvätkin toivotusti mm. Finlaysonin ja New Yorkerin myymälät sekä Starbucksin kahvila.

Jumbo yksi suositelluimmista kauppakeskuksista pääkaupunkiseudulla

Pääkaupunkiseudun kauppakeskukset 2016 -tutkimus toteutettiin osana Suur-Helsinki Tänään -tutkimusta maalis-huhtikuussa 2016. Tutkimuksessa oli mukana 31 kauppakeskusta sekä Helsingin keskustan Sokos ja Stockmann.

Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 15–79-vuotiaat Helsingin, Espoon, Kauniaisten ja Vantaan asukkaat. Tutkimukseen vastasi yhteensä 1047 henkilöä. Tutkimuksen tulokset on painotettu alueen väestöä vastaavaksi iän, sukupuolen ja asuinkunnan perusteella.

Lue lisää…